Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566
Назва: | Соціальний розвиток дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Федько, Марина Юріївна |
Ключові слова: | соціальна робота інклюзивне навчання соціальний розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано особливості соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність понять «соціальний розвиток» та «затримка психічного розвитку (ЗПР)». Узагальнено форми і методи діагностики соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розроблено індивідуальну програму розвитку дитини із ЗПР та методичні рекомендації із соціально-педагогічної роботи з дітьми із ЗПР. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566 |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Федько_2019.pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.