Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федько, Марина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T09:26:19Z | - |
dc.date.available | 2020-02-07T09:26:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано особливості соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність понять «соціальний розвиток» та «затримка психічного розвитку (ЗПР)». Узагальнено форми і методи діагностики соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розроблено індивідуальну програму розвитку дитини із ЗПР та методичні рекомендації із соціально-педагогічної роботи з дітьми із ЗПР. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | соціальний розвиток | uk_UA |
dc.title | Соціальний розвиток дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Федько_2019.pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.