Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедько, Марина Юріївна-
dc.date.accessioned2020-02-07T09:26:19Z-
dc.date.available2020-02-07T09:26:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано особливості соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність понять «соціальний розвиток» та «затримка психічного розвитку (ЗПР)». Узагальнено форми і методи діагностики соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розроблено індивідуальну програму розвитку дитини із ЗПР та методичні рекомендації із соціально-педагогічної роботи з дітьми із ЗПР.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectсоціальний розвитокuk_UA
dc.titleСоціальний розвиток дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчанняuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федько_2019.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.