Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1567
Назва: | Інтернет як засіб формування соціального досвіду молодших школярів |
Автори: | Мокроусова, Лілія Олександрівна |
Ключові слова: | соціальна робота мережа Інтернет соціалізація молодші школярі |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена дослідженню актуальної проблеми набуття соціального досвіду школярів молодшого віку засобами інтернет-комунікації. Розкрито значення соціалізації в молодших школярів, що безпосереднім чином пов’язана як з віковими особливостями, так і з середовищем свого навчання та позанавчальної діяльності. На основі проведеного аналізу доведено, що соціалізація в молодшому шкільному віці набувається різними шляхами, проте в сучасний період цей процес значною мірою обумовлюється інформаційно-комунікативним середовищем мережі інтернет, яка стала всеохопним універсальним простором для пізнавальних можливостей, розваг та ігор молодших школярів. У дослідженні встановлено, що традиційний механізм соціалізації являє собою засвоєння людиною норм, еталонів поведінки, поглядів, стереотипів, які характерні для його родини і найближчого оточення. Це засвоєння відбувається на неусвідомленому рівні за допомогою фіксації, некритичного сприйняття панівних стереотипів. Засоби масової комунікації, у тому числі й Інтернет, як соціальний інститут впливають на соціалізацію людини не лише за допомогою трансляції певної інформації, а й через подання певних зразків поведінки: ігрові комп’ютерні персонажі, герої книг, кінофільмів, телепередач. Пласт інформації, який можна віднайти у віртуальному середовищі про всі сфери життєдіяльності людини впливає на процес соціалізації, особливо на дітей та молодь. Інтернет є джерелом активної інтелектуальної та комунікативної діяльності людини, яка має необмежені можливості для одержання знань, умінь, навичок. Таким чином, ми можемо констатувати, що значний відсоток підростаючого покоління реалізує себе в мережі Інтернет, що спонукає особистість прагнути цілеспрямовано організовувати життєдіяльність. Водночас для дітей необхідно регулювати тривалість користування мережею задля уникнення небезпечних ризиків щодо набуття негативного досвіду в процесі соціалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1567 |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мокроусова_2019.pdf | 588,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.