Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1723
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипенко, Михайло Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T10:38:45Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T10:38:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1723 | - |
dc.description | Науковий керівник: КОВАЛЬ Олена Віталіївна, кандидат педагогічних наук, доцент Рецензенти: РЕБРОВА Олена Євгенівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри музичного мистецтва і хореографії ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»; РОСТОВСЬКА Юлія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерське дослідження присвячене одній з актуальних проблем сучасної освіти – формуванню комунікативних умінь школярів засобами хореографічного мистецтва. Її теоретичне узагальнення дало можливість виявити низку суперечностей. В роботі наголошується, що сучасна хореографічна освіта це поєднання новітніх мистецько-педагогічних технологій, методик та узагальнення педагогічного досвіду. Хореографічне мистецтво виступає унікальним засобом впливу на особистість, її світогляд, почуття, цінності, орієнтири та дозволяє залучити учнів до активної художньо-комунікативної діяльності. Аналіз наукових джерел з даної проблеми дозволив розкрити сутність поняття «комунікативні вміння», які виступають складним феноменом, важливою властивістю особистості, що набувається в процесі комунікації і є інтегральною здатністю людини здійснювати комунікативну діяльність; узагальнити вітчизняний та зарубіжний досвід хореографів-практиків у контексті формування здатностей до комунікації; розробити та запропонувати власну педагогічну модель процесу формування комунікативних умінь школярів засобами хореографії. Результати дослідження можуть бути покладені в основу розробки методики формування комунікативних умінь школярів засобами хореографічного мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | хореографічне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | хореографічна освіта | uk_UA |
dc.subject | невербальна мова | uk_UA |
dc.subject | художньо-творча діяльність | uk_UA |
dc.subject | , комунікативні вміння | uk_UA |
dc.subject | художня комунікація | uk_UA |
dc.subject | здатність до комунікації | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 024 Хореографія. Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПИЛИПЕНКО.docx | ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА | 137,6 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.