Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романенко, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T10:43:45Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T10:43:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1724 | - |
dc.description | Науковий керівник Ростовська Юлія Олександрівна - кандидат педагогічних наук, доцент Рецензенти Куценко Сергій Володимирович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Коваль Олена Віталіївна кандидат педагогічних наук, доцент Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.description.abstract | Визначним явищем в історії українського хореографічного мистецтва є спадщина відомих вітчизняних хореографів, які жили і творили у XX столітті, а саме: В. Верховинця, П. Вірського, В. Литвиненка, В. Авраменка та багатьох інших. В плеяді найталановитіших діячів вітчизняної національної культури особливе місце належить українському артисту балету, балетмейстеру, хореографу Павлу Вірському, який академізував український народно-сценічний танець. Поєднуючи елементи українського танцювального фольклору з класичною пластикою, балетмейстер Вірський створив якісно нову танцювальну мову – лексику сучасної української народно-сценічної хореографії. Створення П. Вірським авторського Ансамблю народного танцю України, сприяло подальшому стрімкому розвитку національної народно-сценічної хореографії. На сьогоднішній час Національний заслужений академічний ансамбль танцю України ім. П. Вірського очолює видатний хореограф, балетмейстер і учень П. Вірського Мирослав Вантух. Ансамбль і його очільник намагаються зберегти самобутню танцювальну культуру України та продовжують розвивати провідні напрями національної народно-сценічної хореографії, започатковані П. Вірським, а саме: єдність традицій і новаторства; міцний взаємозв’язок національного й інтернаціонального; уміле поєднання фольклорних джерел із сучасними танцювальними формами; синтез народної та класичної хореографії; еволюція лексики українського танцю; розширення тем хореографічних постановок шляхом звернення до сучасності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | народно-сценічна хореографія | uk_UA |
dc.subject | фольклорні зразки | uk_UA |
dc.subject | балетмейстер | uk_UA |
dc.subject | ансамбль | uk_UA |
dc.title | Творча постать П. Вірського у вимірах сучасної хореографії України | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 024 Хореографія. Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Романенко.docx | Творча постать П.Вірського у вимірах сучасної хореографії України | 162,62 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.