Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727
Title: | ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ |
Authors: | Дяченко, Тетяна Олександрівна |
Keywords: | інтерес пізнавальний інтерес мотивація вікова періодизація молодший та старший шкільний вік вікові особливості діяльність вокально-хорова діяльність хоровий колектив педагогічні умови |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У магістерському дослідженні проаналізовано визначення поняття «інтерес», «пізнавальний інтерес» різними вченими; розкрита сутність пізнавального інтересу як одного з найбільш значущих мотивів навчання, формування якого створює надійну та міцну основу для розвитку особистості школяра; наведено актуальні проблеми зниження зацікавленості учнів до навчального процесу та ефективні способи і шляхи їх вирішення; подано перелік мотивуючих засобів пізнавального інтересу на уроках та в позаурочний час; виділено форми та особливості прояву пізнавального інтересу школярів у процесі зацікавленості. Розглядаються особливості хорового навчання, як виду активної художньої діяльності школярів у дитячих школах мистецтв, у аспекті вікової періодизації учнів молодшого та старшого шкільного віку, відповідно – хору молодших класів та хору старших класів. Виділена важливість навчання хоровому співу, який є потужним засобом духовного, морально-естетичного виховання та всебічного розвитку особистості. Обґрунтовані погляди на проблему психологічних, фізіологічних відмінностей школярів представлених вікових категорій. Охарактеризована специфічність мутаційного періоду учнів старших класів. Розкрито сутність понять «діяльність», «пізнавальна діяльність», «навчальна діяльність», їх взаємозв’язок. Зазначається, що структура вокально-хорової діяльності складається з трьох компонентів: мотиваційно-стимулюючого, змістовно-процесуального, творчо-результативного та виведено педагогічні умови організації вокально-хорової діяльності. У ході дослідження проведено констатуючий зріз рівня сформованості інтересу до вокально-хорової діяльності. На основі його результатів було виведено педагогічні умови формування інтересу до даної діяльності. |
Description: | Науковий керівник – Костенко Людмила Василівна, кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри вокально-хорової майстерності Рецензенти: Дорохіна Л. О. – кандидат мистецтвознавства, доцент Коваль О. В. – кандидат педагогічних наук, доцент |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727 |
Appears in Collections: | 025 Музичне мистецтво. Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДЯЧЕНКО.docx | ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ | 1,69 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.