Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДяченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-08-31T10:57:16Z-
dc.date.available2020-08-31T10:57:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727-
dc.descriptionНауковий керівник – Костенко Людмила Василівна, кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри вокально-хорової майстерності Рецензенти: Дорохіна Л. О. – кандидат мистецтвознавства, доцент Коваль О. В. – кандидат педагогічних наук, доцентuk_UA
dc.description.abstractУ магістерському дослідженні проаналізовано визначення поняття «інтерес», «пізнавальний інтерес» різними вченими; розкрита сутність пізнавального інтересу як одного з найбільш значущих мотивів навчання, формування якого створює надійну та міцну основу для розвитку особистості школяра; наведено актуальні проблеми зниження зацікавленості учнів до навчального процесу та ефективні способи і шляхи їх вирішення; подано перелік мотивуючих засобів пізнавального інтересу на уроках та в позаурочний час; виділено форми та особливості прояву пізнавального інтересу школярів у процесі зацікавленості. Розглядаються особливості хорового навчання, як виду активної художньої діяльності школярів у дитячих школах мистецтв, у аспекті вікової періодизації учнів молодшого та старшого шкільного віку, відповідно – хору молодших класів та хору старших класів. Виділена важливість навчання хоровому співу, який є потужним засобом духовного, морально-естетичного виховання та всебічного розвитку особистості. Обґрунтовані погляди на проблему психологічних, фізіологічних відмінностей школярів представлених вікових категорій. Охарактеризована специфічність мутаційного періоду учнів старших класів. Розкрито сутність понять «діяльність», «пізнавальна діяльність», «навчальна діяльність», їх взаємозв’язок. Зазначається, що структура вокально-хорової діяльності складається з трьох компонентів: мотиваційно-стимулюючого, змістовно-процесуального, творчо-результативного та виведено педагогічні умови організації вокально-хорової діяльності. У ході дослідження проведено констатуючий зріз рівня сформованості інтересу до вокально-хорової діяльності. На основі його результатів було виведено педагогічні умови формування інтересу до даної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectвікова періодизаціяuk_UA
dc.subjectмолодший та старший шкільний вікuk_UA
dc.subjectвікові особливостіuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectвокально-хорова діяльністьuk_UA
dc.subjectхоровий колективuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛuk_UA
Розташовується у зібраннях:025 Музичне мистецтво. Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЯЧЕНКО.docxФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ1,69 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.