Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T10:57:16Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T10:57:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1727 | - |
dc.description | Науковий керівник – Костенко Людмила Василівна, кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри вокально-хорової майстерності Рецензенти: Дорохіна Л. О. – кандидат мистецтвознавства, доцент Коваль О. В. – кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UA |
dc.description.abstract | У магістерському дослідженні проаналізовано визначення поняття «інтерес», «пізнавальний інтерес» різними вченими; розкрита сутність пізнавального інтересу як одного з найбільш значущих мотивів навчання, формування якого створює надійну та міцну основу для розвитку особистості школяра; наведено актуальні проблеми зниження зацікавленості учнів до навчального процесу та ефективні способи і шляхи їх вирішення; подано перелік мотивуючих засобів пізнавального інтересу на уроках та в позаурочний час; виділено форми та особливості прояву пізнавального інтересу школярів у процесі зацікавленості. Розглядаються особливості хорового навчання, як виду активної художньої діяльності школярів у дитячих школах мистецтв, у аспекті вікової періодизації учнів молодшого та старшого шкільного віку, відповідно – хору молодших класів та хору старших класів. Виділена важливість навчання хоровому співу, який є потужним засобом духовного, морально-естетичного виховання та всебічного розвитку особистості. Обґрунтовані погляди на проблему психологічних, фізіологічних відмінностей школярів представлених вікових категорій. Охарактеризована специфічність мутаційного періоду учнів старших класів. Розкрито сутність понять «діяльність», «пізнавальна діяльність», «навчальна діяльність», їх взаємозв’язок. Зазначається, що структура вокально-хорової діяльності складається з трьох компонентів: мотиваційно-стимулюючого, змістовно-процесуального, творчо-результативного та виведено педагогічні умови організації вокально-хорової діяльності. У ході дослідження проведено констатуючий зріз рівня сформованості інтересу до вокально-хорової діяльності. На основі його результатів було виведено педагогічні умови формування інтересу до даної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | вікова періодизація | uk_UA |
dc.subject | молодший та старший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | вікові особливості | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | вокально-хорова діяльність | uk_UA |
dc.subject | хоровий колектив | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 025 Музичне мистецтво. Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДЯЧЕНКО.docx | ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ | 1,69 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.