Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1780
Назва: Особливості інформаційного протиборства Великобританії та гітлерівської Німеччини у роки Другої світової війни (1939–1945 рр.)
Автори: Бровко, А. Г.
Ключові слова: інформаційне протистояння
інформаційна війна
Великобританія
гітлерівська Німеччина
Дата публікації: 2020
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості ведення інформаційного проти-борства Великобританії та Німеччини у роки Другої світової війни. Особливу увагу зосереджено на веденні пропагандистської діяльності державами. Зазначено, що пропаганда як зброя інформаційного впливу почала активно використовуватись державами-суперниками саме у період Другої світової. Пропаганда здійснювалась двома способами: фронтова пропаганда, яка виражалась у поширенні листівок, промов та звернень до солдат, як влас-ної, так і ворожої армій, та у вигляді кампанії, розгорнутої за допомогою преси, яка доносила необхідну інформацію та ідеї до найбільш віддалених куточків світу. У статті наголошено на методах використання пропаган-дистської діяльності Великобританії. Зокрема, зазначено, що з початком війни було відновлено діяльність Міністерства інформації, вказано на ство-ренні відповідних органів та проведенні різноманітних кампаній. Саме у Великобританії вперше було створено спецформування психологічної боротьби, засновником якого вважається адмірал Годфрі. З метою впливу на свідомість населення держави-ворога активно використовувались листів-ки, ЗМІ, кіноіндустрія та агенти слухачі. У свою чергу А. Гітлер та керів-ництво Третього рейху розробило низку методів пропагандистського впливу, які були втіленні у життя нацистським міністром Й. Геббельсоном. Прагнучи створити образ британців як ворога німецького народу та рейху, а також підірвати могутність Англії, уряд Німеччини активно використо-вував з цією метою ЗМІ. Одним із найвідоміших пропагандистів, який пра-цював на британській радіостанції у Німеччині, був Вільям Джойс, що ви-ступав під псевдонімом лорд Хо-Хо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1780
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 99 (2020 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99-10.pdf452,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.