Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820
Назва: Ігрові технології у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 років
Автори: Дорош, Анастасія Максимівна
Ключові слова: Соціальна поведінка,
ігрові технології,
соціальна комунікація,
діти 6-7 річного віку.
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю соціальна робота та практична психологія. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Ніжин, 2020. Робота присвячена проблемі формування навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку у ігровій діяльності, що полягає у визначенні способів і засобів застосування ігрових технологій накопиченні першокласниками 6-7 річного віку досвіду соціальної комунікації. Проаналізовано соціально-педагогічний потенціал ігрових технологій. Проведено експериментальну діагностику рівнів прояву соціальних навичок 6-7 річних учнів молодшої школи у спілкуванні та взаємодії з однолітками. Розроблено програму використання ігрових технологій у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорош_магістерська_2020.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.