Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагорний, Ігор Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T09:26:24Z | - |
dc.date.available | 2021-01-25T09:26:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1855 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано сутність основних понять наукового дослідження: соціально-педагогічний тренінг, профілактика, правопорушення. Подано характеристику провідним методам соціально-педагогічного тренінгу. Розкрито зміст соціальної профілактики як напряму роботи соціального працівника. Також у роботі проведене емпіричне дослідження рівня використання соціально-педагогічного тренінгу у профілактичній роботі соціального працівника, рівень якості здійснення профілактичної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Соціально-педагогічний тренінг, | uk_UA |
dc.subject | підліток, | uk_UA |
dc.subject | соціальна профілактика, | uk_UA |
dc.subject | правопорушення | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічний тренінг як метод профілактики правопорушень серед підлітків | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нагорний І_магістерська_2020.pdf | 586,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.