Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорний, Ігор Михайлович-
dc.date.accessioned2021-01-25T09:26:24Z-
dc.date.available2021-01-25T09:26:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1855-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано сутність основних понять наукового дослідження: соціально-педагогічний тренінг, профілактика, правопорушення. Подано характеристику провідним методам соціально-педагогічного тренінгу. Розкрито зміст соціальної профілактики як напряму роботи соціального працівника. Також у роботі проведене емпіричне дослідження рівня використання соціально-педагогічного тренінгу у профілактичній роботі соціального працівника, рівень якості здійснення профілактичної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСоціально-педагогічний тренінг,uk_UA
dc.subjectпідліток,uk_UA
dc.subjectсоціальна профілактика,uk_UA
dc.subjectправопорушенняuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічний тренінг як метод профілактики правопорушень серед підлітківuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагорний І_магістерська_2020.pdf586,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.