Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ |
Автори: | Назаренко, О. В. |
Ключові слова: | метод тестів педагогічна діагностика тестування |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено процес зародження та розвитку тестових технологій в українській та закордонній педагогічній науці. Показано, що з усіх країн найширшого розповсюдження метод тестування набув у США. Прослідкова- но розвиток тестування в освіті Великої Британії, яка десятиліттями вдос- коналювала тестові методики та показала високі результати успішності учнів. Розкрито внесок німецьких педагогів, які заклали основи тестової діагностики. Акцентовано увагу на сучасній тенденції переходу від норма- тивно-зорієнтованого до критеріально-зорієнтованого оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 187,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.