Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867
Назва: ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ
Автори: Соколова, С. В.
Костіна, Л. С.
Ключові слова: особистість
психологічна структура особистості
правова культура
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню понять "особистість", "психологічна структу- ра особистості". Проведено аналіз теорій персонологів, які розкривають різні напрями досліджень психологічної структури особистості: діяльнісний, генетич- ний, соціально-психолого-індивідуальний. В статті розглядається правова освіта як складова системи освіти в цілому, правова культура студента як багато- гранне особисте утворення. Зазначено, що в основі синтезу психологічної струк- тури особистості мають лежати три взаємопов’язані виміри: вертикальний, горизонтальний та віковий. Наведено перелік вимог до особистісних рис та педагогічних здібностей, які спроможні забезпечити успішну професійну діяльність, а саме: здатність до адаптації у мінливих професійних та життєвих ситуаціях; критичне мислення, уміння бачити проблеми, що виникають, та знаходити способи їх вирішення; здатність генерувати ідеї; вміння працювати з інформацією (уміти добирати необхідні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези, робити необхідні узагаль- нення, зіставляти різні варіанти рішень, робити аргументовані висновки); на- лаштованість на саморозвиток і самовдосконалення; комунікабельність, уміння співпрацювати, знаходити вихід із конфліктних ситуацій. Визначено значення високої правової культури майбутніх фахівців для вирішення проблемних питань у правовому полі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf220,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.