Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1876
Назва: ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: математична компетентність
логічна компетентність
технологічна компетентність
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Бондаренко Ю. І. Формування математичної компетентності в процесі шкільного навчання художньої літератури / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2020. – № 2. – С. 19–26
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено поглибленню розуміння компетентнісної спрямованості шкільного вивчення літератури. Автор публікації розробляє зміст поняття "математична компетентність", виходячи із особливостей навчального пред- мета "українська література" та тих видів діяльності, які відбуваються в процесі осягнення учнями змісту та форми мистецтва слова. Він встановлює можливі шляхи формування в учнів зазначеної компетентності, окреслює її компоненти, установлює процесуальні закономірності. Важливою особливістю публікації є те, що в ній розкрито основний механізм, який дає змогу досягнути обраної дидактичної мети. На думку автора, такий механізм зосереджено в основних шляхах аналізу художніх творів та вивченні історико-літературних матеріалів, що визначають не тільки літературно-дослідницький процес на уроках, але й літературно-творчий. Під час опрацювання художніх текстів шля- хи аналізу забезпечують формування в школярів таких компонентів матема- тичної компетентності, як логічність мислення, здатність здійснювати техно- логію дослідження, процедуру літературного аналізу, що в результаті веде до формування можливостей методологічного порядку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1876
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf231,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.