Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербініна, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T07:05:43Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T07:05:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1881 | - |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз науково-методичних підходів сучасних китайських вче- них-музикантів стосовно фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музич- ного мистецтва. Визначено пріоритетні напрямки вдосконалення фортепіанно- го навчання, що ґрунтуються на розвитку художньо-комунікативного досвіду особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна підготовка | uk_UA |
dc.subject | науково-методичні підходи | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМА ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 180,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.