Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1884
Назва: КУЛЬТУРОТВОРЧІСТЬ НАТАЛІЇ ДАНЬШИНОЇ – ПЕДАГОГА-ВОКАЛІСТКИ НІЖИНСЬКОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Автори: Кавунник, О. А.
Ключові слова: культуротворчість
мистецька освіта
форми діяльності
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Кавунник О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. Т. М. Турчин; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. – № 1: ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір". – С. 141–147.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальна проблема розвитку національних музично- освітніх традицій у творчості педагогів-виконавців, творців інноваційних проєк- тів сьогодення, гідних наслідування. В контексті теми статті здійснено аналіз форм педагогічної, навчально-методичної, концертно-виконавської, музично- просвітницької праці Н. Д. Даньшиної – старшого викладача кафедри вокально- хорової майстерності НДУ ім. Миколи Гоголя. Виокремлено поняття культуро- творчість в контексті об’єктивних та суб’єктивних чинників діяльності як константи мистецько-освітньої професійної творчості, як потреби душі. Охарактеризовано архівні, документальні джерела, мемуари, наукові дослі- дження, періодичні статті з даної теми. Розкрито етапи життєвого та творчого шляху Н. Д. Даньшиної на прикладі тріади "освіта–навчання–вихован- ня". Проаналізовано сфери діяльності Н. Д. Даньшиної у площині традицій родинного виховання, музичної освіти в навчальних закладах школа–училище– інститут, кола її мистецького оточення. Доведено значення культурно-освітніх проєктів Даньшиної-співачки, хорового диригента, сценариста-постановниці (тематичні концерти, до календарних свят, творчі звіти, літературно-музичні композиції), її ініціатив (заснування хору ветеранів війни та праці, концерти з нагоди видатних дат, особистостей, відкриття церковної недільної школи) в контексті музично-естетичного вихо- вання різновікової аудиторії слухачів, популяризації жанрів вокального мистецт- ва України, впливу сольного, ансамблевого, хорового співу на формування музич- ної культури студентів, розвиток їх світоглядних позицій, потяг до знань і мистецької довершеності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1884
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf187,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.