Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900
Title: ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Authors: Ревенчук, В. В.
Keywords: досвід
психологічний досвід
фаховий досвід
Issue Date: 2020
Publisher: НДУ імені Миколи Гоголя
Abstract: У статті проаналізовано категорію "досвід" та означено види досвіду, які стали предметом наукових досліджень у галузі мистецької педагогіки; представлено наукові дані з питань філософії, психології та музичної педагогіки як основи формування музично-виконавського досвіду; розглянуто феномен музично- виконавського досвіду в контексті фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва та обґрунтовано його значущість для майбутньої музично-педагогічної діяльності. Визначено пріоритетність інструментально-виконавських дисциплін у форму- ванні музично-виконавського досвіду та їх спрямованість на оволодіння студен- том різними видами музично-виконавської практики – вокальної, інструменталь- ної, диригентської. Обґрунтовано передумови формування музично-виконавського досвіду майбут- нього вчителя музичного мистецтва у процесі навчання: розвиток аналітич- ного мислення й мотивації до музично-виконавської діяльності; систематичне поповнення музичного репертуару; розкриття індивідуально-особистісних якос- тей; накопичення музичних вражень та концертної практики тощо. Сформульовано зміст музично-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва, який охоплює: навички читання нот з аркуша і транспо- нування; уміння грати в ансамблі й акомпанувати; сформованість виконавської техніки, яка дозволяє вільно володіти інструментом, голосом, диригентським жестом; упевненість, художній смак, артистичність, психологічна готовність до публічного виконання музичних творів; уміння втілювати художній образ тощо.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf204,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.