Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревенчук, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T07:50:43Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T07:50:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1900 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано категорію "досвід" та означено види досвіду, які стали предметом наукових досліджень у галузі мистецької педагогіки; представлено наукові дані з питань філософії, психології та музичної педагогіки як основи формування музично-виконавського досвіду; розглянуто феномен музично- виконавського досвіду в контексті фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва та обґрунтовано його значущість для майбутньої музично-педагогічної діяльності. Визначено пріоритетність інструментально-виконавських дисциплін у форму- ванні музично-виконавського досвіду та їх спрямованість на оволодіння студен- том різними видами музично-виконавської практики – вокальної, інструменталь- ної, диригентської. Обґрунтовано передумови формування музично-виконавського досвіду майбут- нього вчителя музичного мистецтва у процесі навчання: розвиток аналітич- ного мислення й мотивації до музично-виконавської діяльності; систематичне поповнення музичного репертуару; розкриття індивідуально-особистісних якос- тей; накопичення музичних вражень та концертної практики тощо. Сформульовано зміст музично-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва, який охоплює: навички читання нот з аркуша і транспо- нування; уміння грати в ансамблі й акомпанувати; сформованість виконавської техніки, яка дозволяє вільно володіти інструментом, голосом, диригентським жестом; упевненість, художній смак, артистичність, психологічна готовність до публічного виконання музичних творів; уміння втілювати художній образ тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | досвід | uk_UA |
dc.subject | психологічний досвід | uk_UA |
dc.subject | фаховий досвід | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 204,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.