Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1901
Title: | ПРО ЗАГАЛЬНОНАУКОВИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ЖАНРОВО-СТИЛЬОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА |
Authors: | Злотницький, Є. О. |
Keywords: | компетентність жанр стиль |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена характеристиці загальнонаукового змісту поняття жан- рово-стильової компетентності майбутнього вчителя мистецтва. Доведено, що формування жанрово-стильової компетентності є складним процесом, для усвідомлення якого необхідно з’ясувати зміст понять компетентності, жанр у мистецтві, стиль у мистецтві, виявити їх загальнонауковий контент у площині міждисциплінарної взаємодії. Вивчаючи мистецький текст, студенти актуалізують принципи твороцентризму, контекстуальності, що виводить освітній процес на якісно новий рівень усвідомлення його жанрово-стильового змісту. Формування жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва здійснюється в освітньому процесі на основі використання комп- лексу форм, методів та засобів навчання. На основі категоріального аналізу міждисциплінарних джерел розкрито сутність феномену жанрово-стильової компетентності та запропоновано авторську інтерпретацію його змісту. Жанрово-стильову компетентність майбутніх учителів мистецтва визначено як цілісну фахову якість, яка інтегрує мотиви, знання, оцінки, уміння та навички з теорії та історії мистецьких жанрово-стильових моделей й зумовлює здатність особистості до розуміння художнього смислу тексту у жанрово- стильовій площині, його вербальної інтерпретації в освітньому процесі відпо- відно до педагогічних завдань. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1901 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.