Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2064
Title: | ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Бобро, А. А. |
Keywords: | soft skills м’які навички наскрізні уміння Нова українська школа |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Видавництво НДУ |
Abstract: | ніх учителів початкової школи. Автором проаналізовано сутність м’яких навичок майбутніх учителів початкових класів, у підходах різних авторів та організацій і розкрито їх зміст. На основі аналізу джерельної бази виділено та схарактеризовано різні складові наскрізних умінь майбутніх учителів початкових класів, які, за даними різних джерел, поділяються на індивідуальні якості здобувачів освіти до яких відно- сяться: властивість приймати рішення та вирішувати проблемні ситуації; чітко ставити завдання і формулювати цілі; позитивне мислення та оптимізм; орієнтація на замовника освітніх послуг та кінцевий результат; комунікаційні якості майбутнього вчителя початкових класів, до яких відносяться: вміння зрозуміло формувати думки, висловлювати свою позицію, дружнє спілкування з батьками, учнями, колегами, керівництвом, взаємодія з різними типами людей, структурувати і модерувати наради, вислуховувати та приймати до уваги усі точки зору, відповідати аргументовано, зрозуміло, вчасно і ввічливо, готувати та робити якісні презентації, доповіді, виступи, враховувати міжкультурні та міжнаціональні особливості здобувачів освіти, колег, батьків; управлінські якос- ті, до яких відносяться: вміння робити в команді, об’єднувати та мотивувати команду, передбачати та запобігати ризикам, конфліктам, чітко планувати та керувати часом. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2064 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.