Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Желіба, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-20T06:44:16Z | - |
dc.date.available | 2018-04-20T06:44:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Желіба О.В. Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення // Історія в рідній школі. – 2015. - №4. – С. 15-18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/219 | - |
dc.description.abstract | Не зважаючи на детальні дослідження елементів уроку із використанням сучасних розвивальних технологій та концепції критичного мислення, у школі продовжує домінувати репродуктивні форми навчання історії. Отже, при достатньо якісній сучасній теорії методики навчання історії, практика навчання історії залишається в полоні традиційний освітніх концепцій. Зважаючи на це, метою даного доробку є формування нової концепції навчання історії у 10-11 класах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Історико-юридичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
43624846.pdf | 304,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.