Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Г. В.-
dc.date.accessioned2022-02-02T13:09:13Z-
dc.date.available2022-02-02T13:09:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc821.161.1’04.09-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2314-
dc.description.abstractУ статті вперше в систематизованому вигляді розкрито в повісті М. Гоголя «Сорочинський ярмарок» використання кольору в тісному взаємозв’язку з його смисловим навантаженням ще з часів прийняття християнства на Русі і закріплення його в народній творчості та худож- ній літературі. Автор статті на конкретних прикладах мовних струк- тур, у яких використані різні назви кольорів показує, як Гоголь користу- ється цими кольорами за певної поведінки персонажів «Сорочинського ярмарку», і змінює семантику кольорових відтінків, а то і замінює іншим кольором. Гоголь використовує не лише багатогранну гамму різних кольорів, але й їх відтінків, що дає можливість яскравіше намалювати портрети героїв, їх одяг, але й обставини, в яких проходить дійство.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subject«Сорочинський ярмарок»uk_UA
dc.subjectрізнобарв’я кольорівuk_UA
dc.titleГоголівський колорит в сюжетній основі повісті «Сорочинський ярмарок»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 104 (2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf737,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.