Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанько, Діана Андріївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:23:49Z-
dc.date.available2022-05-18T09:23:49Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2350-
dc.description.abstractМагістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючих досліджень обґрунтоване поняття спілкування як наукова категорія та психолого-педагогічна проблема. Проаналізована специфіка спілкування дитини з дорослими в період дошкільного дитинства. Охарактеризовані особливості реалізації особистісно-орієнтованого підходу до процесу спілкування в родині. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення особливостей спілкування батьків з дітьми-дошкільниками у родині. Розроблена система роботи з реалізації особистісно орієнтованого підходу у міжособистісній взаємодії батьків з дитиною-дошкільником та перевірена її ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспілкування у родиніuk_UA
dc.titleПедагогічні умови оптимізації спілкування батьків з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данько_магістерська_2021.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.