Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2350
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данько, Діана Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:23:49Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:23:49Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2350 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючих досліджень обґрунтоване поняття спілкування як наукова категорія та психолого-педагогічна проблема. Проаналізована специфіка спілкування дитини з дорослими в період дошкільного дитинства. Охарактеризовані особливості реалізації особистісно-орієнтованого підходу до процесу спілкування в родині. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення особливостей спілкування батьків з дітьми-дошкільниками у родині. Розроблена система роботи з реалізації особистісно орієнтованого підходу у міжособистісній взаємодії батьків з дитиною-дошкільником та перевірена її ефективність | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | спілкування у родині | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови оптимізації спілкування батьків з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Данько_магістерська_2021.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.