Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2356
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шапарець, Маргарита Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:36:38Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:36:38Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2356 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу психолого-педагогічних досліджень, обґрунтований категоріально-понятійний апарат з проблеми формування у дітей позитивного ставлення до ЗДО. Проаналізовані сучасні наукові підходи до трактування проблеми формування позитивного ставлення у дітей. Охарактеризовані особливості формування у дітей молодшого дошкільного віку позитивного ставлення до ЗДО. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення особливостей прояву та рівнів сформованості позитивного ставлення до ЗДО у молодших дошкільників. Розроблена система роботи з оптимізації педагогічних умов виховання формування позитивного ставлення до ЗДО у дітей, що почали відвідувати освітній заклад та перевірена її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | позитивне ставлення до ЗДО | uk_UA |
dc.subject | адаптація до закладу освіти | uk_UA |
dc.title | Формування позитивного ставлення до ЗДО у дітей, що почали відвідувати освітній заклад | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шапарець_магістерська_2021.pdf | 1,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.