Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Н. М.-
dc.contributor.authorБугаєць, Н. О.-
dc.contributor.authorГолощапова, Д. В.-
dc.date.accessioned2022-06-02T06:14:05Z-
dc.date.available2022-06-02T06:14:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc378:[004.78:373.3](477.51)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2368-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема, пов’язана з особливостями реалі- зації моделі дистанційного навчання під час професійної підготовки вчителів початкової школи. Авторами наголошено, що розробка і введення дистанційного навчання в освітній процес – це важливе питання теорії та методики професій- ної освіти, а тому вимагає конкретизації, теоретичної визначеності та змістов- ного наповнення професійної підготовки студентів, визначення та введення відповідної моделі підготовки учителів початкових класів, нормативного та навчально-методичного забезпечення навчального процесу. На основі аналізу джерельної бази виявлено, що інваріантом організаційно- дидактичної системи дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя є система, що характеризується: цілями, змістом освіти, засобами навчання, охопленням цілісного процесу здійснення дистанційного навчання як системи, умовами технологізованої організаційної, педагогічної та навчальної діяльності, специфі- кою діяльності учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмодель дистанційного навчанняuk_UA
dc.titleМОДЕЛЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ОПП «ПОЧАТКОВА ОСВІТА» У НІЖИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherВидавництво НДУ
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf271,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.