Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаш, Катерини Едуардівни-
dc.date.accessioned2022-09-22T09:40:59Z-
dc.date.available2022-09-22T09:40:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2480-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014.04 – Середня освіта (Математика). – Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Ніжин, 2020. Проаналізовано теоретичне підґрунтя та специфіку практичного застосування найпоширеніших непараметричних критеріїв перевірки гіпотез: критеріїв згоди та однорідності. Основна увага приділена критеріям згоди Колмогорова та 2  , серед критеріїв однорідності: критеріям КолмогороваСмірнова, 2  та ранговим. Особливості застосування рангових критеріїв в педагогічних дослідженнях і в освітніх вимірюваннях розглянуто більш детально та проілюстровано на конкретних прикладах з педагогічного досвіду (педагогічної практики).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнепараметричні критеріїuk_UA
dc.subjectкритерії згодиuk_UA
dc.subjectкритерії однорідностіuk_UA
dc.subjectрангові критеріїuk_UA
dc.subjectнульова гіпотезаuk_UA
dc.subjectальтернативна гіпотезаuk_UA
dc.titleНепараметричні методи в аналізі даннихuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:014 (Математика) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаш.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.