Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбруч, Анни Іванівни-
dc.date.accessioned2022-09-22T10:16:08Z-
dc.date.available2022-09-22T10:16:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014.04 – Середня освіта (Математика). – Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Ніжин, 2020. У даній роботі розкрито теоретичні основи інтеграції змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу. Практичний аспект внутрішньопредметної інтеграції, в контексті математичної компетентності старшокласників, продемонстровано на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей і їх систем. Обґрунтовано можливість використання прикладних задач з метою підвищення якості математичної підготовки в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectвнутрішньопредметна інтеграціяuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectзмістові лініїuk_UA
dc.subjectалгебра і початки аналізуuk_UA
dc.subjectпоказникова та логарифмічна функціїuk_UA
dc.subjectпараметрuk_UA
dc.titleІнтеграція змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу для формування математичної компетентності старшокласників на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей, систем рівнянь та нерівностейuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 (Математика) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обруч.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.