Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Обруч, Анни Іванівни | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T10:16:08Z | - |
dc.date.available | 2022-09-22T10:16:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014.04 – Середня освіта (Математика). – Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Ніжин, 2020. У даній роботі розкрито теоретичні основи інтеграції змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу. Практичний аспект внутрішньопредметної інтеграції, в контексті математичної компетентності старшокласників, продемонстровано на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей і їх систем. Обґрунтовано можливість використання прикладних задач з метою підвищення якості математичної підготовки в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | внутрішньопредметна інтеграція | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | змістові лінії | uk_UA |
dc.subject | алгебра і початки аналізу | uk_UA |
dc.subject | показникова та логарифмічна функції | uk_UA |
dc.subject | параметр | uk_UA |
dc.title | Інтеграція змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу для формування математичної компетентності старшокласників на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей, систем рівнянь та нерівностей | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014 (Математика) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обруч.pdf | 2,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.