Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484
Title: | МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ |
Authors: | Скляр, Оксани Василівни |
Keywords: | методика текстові задачі алгебра, математика школа шкільний курс |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади терміну «задача» та «текстова задача». Уточнено, що «текстова задача» обіймає основне місце у навчальних програмах шкільного курсу математики, зокрема алгебри. Наведено різні підходи до класифікацій текстових задач. Визначено, що текстові задачі поділяються на: задачі «на рух»; задачі «на роботу»; задачі «на суміші та сплави»; задачі «з цілочисленними значеннями»; задачі «на відсотки». Здійснено аналіз зарубіжного досвіду, щодо методичних підходів розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Встановлено, що в Республіці Польща виділяється суттєво більше годин, які відведені на математичну підготовку. З’ясовано, що досвід навчання розв’язанню текстових завдань у зарубіжних країнах різниться від Українського. Досліджено практику реалізації методики розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Сформульовано рекомендації, щодо навчання учнів розв’язувати текстові задачі в шкільному курсі алгебри. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484 |
Appears in Collections: | 014 (Математика) Магістерські роботи |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.