Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скляр, Оксани Василівни | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T10:27:43Z | - |
dc.date.available | 2022-09-22T10:27:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484 | - |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади терміну «задача» та «текстова задача». Уточнено, що «текстова задача» обіймає основне місце у навчальних програмах шкільного курсу математики, зокрема алгебри. Наведено різні підходи до класифікацій текстових задач. Визначено, що текстові задачі поділяються на: задачі «на рух»; задачі «на роботу»; задачі «на суміші та сплави»; задачі «з цілочисленними значеннями»; задачі «на відсотки». Здійснено аналіз зарубіжного досвіду, щодо методичних підходів розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Встановлено, що в Республіці Польща виділяється суттєво більше годин, які відведені на математичну підготовку. З’ясовано, що досвід навчання розв’язанню текстових завдань у зарубіжних країнах різниться від Українського. Досліджено практику реалізації методики розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Сформульовано рекомендації, щодо навчання учнів розв’язувати текстові задачі в шкільному курсі алгебри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | текстові задачі | uk_UA |
dc.subject | алгебра, математика | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | шкільний курс | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ | uk_UA |
Appears in Collections: | 014 (Математика) Магістерські роботи |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.