Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2678
Назва: СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ «КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Автори: Новгородська, Ю. Г.
Ключові слова: менеджер сфери освіти
конкуренція
конкурентноздатність
Дата публікації: 2022
Видавець: Видавництво НДУ
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування конкурентоспро- можності у майбутніх менеджерів у процесі їх професійної підготовки. Автором здійснена систематизація наукових уявлень про конкурентоспроможність майбутнього фахівця. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять «конкурентоздатність», «конкурентоспроможність фахівця», визначено сут- ність поняття «конкурентоспроможність менеджера сфери освіти». Здійснено теоретичний аналіз основних підходів до розуміння сутності та компонентного складу «конкурентоспроможності». У результаті проведеного аналізу авторка узагальнює існуючі підходи і розглядає досліджуваний феномен як чотирьохкомпонентне явище, складовими якого є: мотиваційно-ціннісний, когні- тивний, діяльнісний та особистісно-рефлексивний компоненти. Установлено, що мотивайційно-ціннісний компонент передбачає професійно спрямовану орієнтацію магістрів на управлінську діяльність; наявність мотивів та ціннісних установок, що спонукають їх до самоактуалізації, самоствердження, сформо- ваність позитивної настанови на різні види соціально значущої активності. Зазначено, що когнітивний компонент визначає, відображає знання сутності та закономірностей управлінської діяльності, знання щодо самооцінки та самопіз- нання свого професійного потенціалу. Діяльнісний компонент передбачає сформованість умінь пізнавального, комунікативного та регулятивного харак- теру, що визначають успішність конкурентоспроможної поведінки. Особистісно- рефлексивний компонент визначає вміння аналізувати результати власної діяльності, об’єктивно оцінювати власний рівень управлінської діяльності, управляти саморозвитком та професійним зростанням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2678
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf361,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.