Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2683
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобро, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T06:24:19Z | - |
dc.date.available | 2022-12-22T06:24:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації до підготовки лабораторних занять з дисципліни «Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою» / уклад. Л. В. Бобро. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. 32 с. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2.016:57.018.1(072) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2683 | - |
dc.description | Удосконалення педагогічного процесу у закладах дошкільної освіти відповідно до нового державного стандарту дошкільної освіти, використання могутнього потенціалу природи у гуманізації педагогічного процесу, актуальність проблеми щодо вирішення завдань екологічного виховання дітей дошкільного віку потребують посилення теоретичної та практичної підготовки майбутніх спеціалістів у сфері дошкільної освіти загалом, з методики ознайомлення дошкільників з природою, зокрема. Освітній компонент «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою» є однією із основних навчальних дисциплін циклу професійної підготовки бакалавра за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта». Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою – це наука про виховання та всебічний розвиток дитини дошкільного віку засобами природи. Важко переоцінити значення природи, як засобу, в освітньому процесі та виховному впливові на дитину. Саме природа виступає найпершим матеріалом, середовище, яке слугує основою для формування багатогранної особистості дошкільника. Надзвичайно важливим є те, щоб маленька людина, з перших років життя, відчувала єдність з природою, навчилася доцільно та економно черпати з неї користь для власного здоров’я – фізичного, духовного, психічного. Необхідність педагогічної практики у спеціально розробленій теорії і методичному обґрунтуванні найефективніших шляхів використання природи у освітньому і вихованому процесі призвели до виокремлення методики ознайомлення дошкільників з природою в окрему галузь педагогічних знань. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методичний посібник є частиною методичного забезпечення навчальної дисципліни «Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою». У ньому представлено методичні рекомендації до лабораторних занять з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». У даному збірнику подані плани лабораторних занять, основні поняття до тем, рекомендована література та практичні завдання, передбачені дисципліною. Запропоновано алгоритм підготовки до лабораторних занять, виконання запропонованих завдань у межах теми. Доцільний для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ОКР «бакалавр». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | М;54 | - |
dc.subject | Методичні рекомендації | uk_UA |
dc.subject | ознайомлення дошкільників з природою | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ» | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.