Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-22T20:19:24Z-
dc.date.available2022-12-22T20:19:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБобро Л.В. Педагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страх. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького) / за заг. ред. д. е. н., проф. О. В.Черевко. Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2017. №4. С. 26–31.uk_UA
dc.identifier.udc373.21:159.922.7 (045)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2687-
dc.description.abstractВизначено й проаналізовано основні педагогічні ум ови еф ект ивного ф ормування вміння долат и ст рах у діт ей ст арш ого дош кільного віку. Здійснено аналіз наукових підходів щ одо ст ворення й еф ект ивного впровадж ення кож ної визначеної педагогічної умови. Розглянут о основні уст ановки щ одо забезпечення визначених ум о в ф ормування вміння долат и ст рах у дош кільників. Розкрит о принципи, на яки х педагогам доцільно будуват и виховний процес із ф ормування у ст арш их дош кільників ум іння долат и страх.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectформування уміння долати страхuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.