Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець, О. В.-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:21:20Z-
dc.date.available2023-02-24T12:21:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2753-
dc.description.abstractУ роботі здійснено теоретичне узагальнення та наукове розв’язання проблеми оптимізації взаємодії ЗДО та сім’ї у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано теоретичні аспекти виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку та сучасний стан проблеми у педагогічній теорії та виховній практиці.З’ясовано організаційні засади взаємодії закладу дошкільної освіти з сім’єю у вихованні самостійності дитини старшого дошкільного віку. Досліджено сучасний стан та характер взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Представлено організаційно-педагогічні умови і методи оптимізації взаємодії ЗДО та сім’ї у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.titleОптимізація взаємодії ЗДО та сім’ї у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісовець_магістерська_2022.pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.