Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоромна, Анастасія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:30:25Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:30:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування позитивних стосунків хлопчиків та дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. Охарактеризовано спільну діяльність як засіб формування позитивних стосунків дітей різної статі. На емпіричному рівні вивчено рівні сформованості позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності,досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | міжособистісні взаємини | uk_UA |
dc.subject | позитивні стосунки | uk_UA |
dc.title | Формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Appears in Collections: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Скоромна А._магістерська_2022.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.