Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоромна, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:32:07Z-
dc.date.available2023-02-24T12:32:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників. Проаналізовано казку як засіб формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні вивчено рівнісформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виділено педагогічні умовита розроблено систему формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників засобами казки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectказкаuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої компетентностіу старших дошкільників засобами казкиuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скоромна Т._магістерська_2022.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.