Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2762
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Узунова, Ірина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:38:18Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:38:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2762 | - |
dc.description.abstract | Мета кваліфікаційної роботи −теоретично обґрунтувати проблему використання загальних педагогічних та спеціальних корекційних методів у профілактиці негативних проявів у поведінці дошкільників; практично вивчити педагогічні умови їх використання у превентивній роботі з дошкільниками; розробити й перевірити ефективність системи роботи щодо використання загальних та спеціальних методів у превентивній роботі з дітьми. Магістерська робота складаєтьсязівступу, основноїчастини, яка включає два розділи, висновків, списку використанихджерел та додатків. В 1 розділі наведено теоретичне обґрунтування реалізації профілактики негативної поведінки дошкільнят з використанням загальних педагогічних та спеціальних корекційних методів. Показано, що в науковій літературі описано широкий набір інструментів превентивної діяльності вихователя, проте він потребує створення певних педагогічних умов та володіння теоретичними знаннями та практичними навичками їх реалізації. В 2 розділі представлено результати експериментального дослідження із використання загальних педагогічних та спеціальних корекційних методів профілактики вихователями ЗДО «Чарівний замок» с. Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області. Наведено результати виконання констатувального етапу педагогічного експерименту. Показано, що контингент вихователів має досить приблизне уявлення про теоретичні основи профілактики. Застосування загальних педагогічних та спеціальних корекційних методів має переважно інтуїтивно-ситуаційний характер. Проте вихователі щиро прагнуть до поглиблення своїх знань та практичних навичок у області дослідження магістерської роботи. За результатами роботизробленовисновки та запропоновано методичне забезпечення лекторію або семінару-тренінгу для вихователів з метою підвищення кваліфікації у області застосування загальних педагогічних та спеціальних корекційних заходів для профілактики негативної поведінки дітей у ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спеціальні корекційні методи | uk_UA |
dc.subject | загальні педагогічні методи | uk_UA |
dc.subject | негативна поведінка | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Особливості використання загальних педагогічних та спеціальних корекційних методів у профілактиці негативної поведінки дошкільників | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Узунова_магістерська_2022.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.