Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763
Назва: Педагогічні умови економічного виховання старших дошкільників на засадах етнопедагогіки
Автори: Фіалковська, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: економічне виховання дітей
етнопедагогіка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розкриттю теоретичних та практичних засад такої важливої проблеми сьогодення, як економічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Важливим засобом економічного виховання визначається народна педагогіка – етнопедагогіка. Упродовж віків народна вихована система накопичила багатий ресурс щодо формування у дітей явлень економічного спрямування, умінь розпоряджатися грошима, бути заощадливим тощо. Автором досліджено проблему на теоретичному та емпіричному рівнях. Розроблено критерії та показники економічної вихованості дітей 6-7 років та на основі експериментального вивчення стану практики закладу дошкільної освіти визначено три рівні її сформованості. Виявлено чинники впливу на ефективність роботи з економічного виховання дітей у ЗДО з урахуванням етнопедагогічної складової. Запропоновано програму експериментальної роботи щодо використання засад етнопедагогіки в економічному вихованні дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіалковська_магістерська_2022.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.