Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2766
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврик, Марина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:54:02Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:54:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2766 | - |
dc.description.abstract | Наукова робота присвячена аналізу проблеми формування у дітей старшого дошкільного віку основ здорового способу життя, й, зокрема, - такої складної категорії, як уявлення про здоров’я. Проаналізовано наукові підходи до формування у дітей здорового способу життя, знань та уявлень про здоров’я. Обґрунтовано роль творів мультиплікації у даному процесі. Проведено експериментальне дослідження щодо з’ясування рівнів сформованості у дітей 6-7 років уявлень про здоров’я засобами творів мультиплікації. Виявлені чинники впливу на ефективність процесу набуття дітьми старшого дошкільного віку знань та уявлень про здоров’я. Виявлено та теоретично обґрунтовано три найбільш суттєві педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоров’я за використання творів мультиплікації. Запропоновано програму та методичні рекомендації щодо підвищення ефективності процесу набуття дітьми старшого дошкільного віку знань та уявлень про здоров’я. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | мультфільм | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування у старших дошкільників уявлень про здоров’я засобами творів мультиплікації | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаврик_магістерська_2022.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.