Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврик, Марина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:54:02Z-
dc.date.available2023-02-24T12:54:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2766-
dc.description.abstractНаукова робота присвячена аналізу проблеми формування у дітей старшого дошкільного віку основ здорового способу життя, й, зокрема, - такої складної категорії, як уявлення про здоров’я. Проаналізовано наукові підходи до формування у дітей здорового способу життя, знань та уявлень про здоров’я. Обґрунтовано роль творів мультиплікації у даному процесі. Проведено експериментальне дослідження щодо з’ясування рівнів сформованості у дітей 6-7 років уявлень про здоров’я засобами творів мультиплікації. Виявлені чинники впливу на ефективність процесу набуття дітьми старшого дошкільного віку знань та уявлень про здоров’я. Виявлено та теоретично обґрунтовано три найбільш суттєві педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоров’я за використання творів мультиплікації. Запропоновано програму та методичні рекомендації щодо підвищення ефективності процесу набуття дітьми старшого дошкільного віку знань та уявлень про здоров’я.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectмультфільмuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у старших дошкільників уявлень про здоров’я засобами творів мультиплікаціїuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврик_магістерська_2022.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.