Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панчук, А. П. | - |
dc.contributor.author | Панчук, І. В. | - |
dc.contributor.author | Шелюк, В. О. | - |
dc.contributor.author | Кашуба, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-05T10:09:31Z | - |
dc.date.available | 2023-04-05T10:09:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Зазначено актуальність та аналіз дослі- джень. Подано мету, яка полягає в обґрунтуванні теоретичних підходів вдоскона- лення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. З’ясовано, що оздоровчо-спортивна робота впроваджується на певному етапі фізичного розвитку й фізичної підготовки студентів. Одним із шляхів підвищення ефективності фізичної виховання студентської молоді є розробка нормативів фізичної підготовленості за належними величинами, які забезпечують стабіль- ний рівень здоров’я. Зазначено, що методологія формування інформаційного простору в процесі фі- зичного виховання студентів займає чільне місце в розробках науковців, фахівців В українській освіті сьогодні проголошується принцип варіативності, який дає можливість втілювати й контролювати педагогічний процес за різними моде- лями. У цьому напрямі йде й прогрес освіти: розробка різних варіантів її змісту, наукова розробка і практичне обґрунтування нових ідей і технологій. Загострено потребу в зміні програмних підходів та визначенні напрямів розвитку фізичного виховання як процесу, спрямованого не тільки на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, набуття основних життєво необхідних рухових умінь і навичок, а й культурну освіту майбутньої інтелектуальної еліти, усвідомлення нею власного здоров’я не лише в державному масштабі, а й в індивідуальному, особистісному плані; ролі організації фізичного виховання та вчасному використанні його засобів у цьому процесі. Усе це створює необхідність включення фізичного виховання до переліку обов’язкових дисциплін вищих навчальних закладів, засвоєння яких проводиться за спеціально розробленою програмою в межах чітко організованого освітнього під керівництвом викладачів- професіоналів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | сучасні підходи | uk_UA |
dc.subject | вдосконалення фізичної підготовки | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | студенти вищих закладів освіти | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
_НЗ_№3_2022 (2)-7-15.pdf | 220,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.