Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозняк, І. І.-
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-12-28T15:08:04Z-
dc.date.available2023-12-28T15:08:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc378.147.227-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3145-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність дефініції «метод проєктів», «проєктна діяльність». Запропоноване авторське визначення поняття проєктної діяльності учителя, яка є діяльністю з прийняття рішень, що виражається в організованій діяльності усіх суб’єктів освітнього процесу з метою створення та реалізації проєкту бажаного освітнього процесу, сприяє самопроєктувальній діяльності та самореалізації упродовж життя. Автори доводять, що метод проєктів, як сучасна технологія навчання, є дуже ефективним у ЗВО, зокрема під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі», застосування якого сприяє формуванню професійної компетентності, істотно підвищує пізнавальний інтерес, навчально-пізнавальну активність, поглиблює та розши- рює фахові знання, вдосконалює уміння та навички самостійної роботи, дослідницької діяльності, критичного мислення, творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів. У ході наукового пошуку установлено, що упровадження методу проєктів та проєктної технології формує у здобувачів вищої освіти уміння роботи з різними джерелами інформації, самостійної діяльності, розвиває їх творчу самостійність. Володіння учителем проєктною методикою у наш час – один из показників професіоналізму вчителя, який повинен забезпечувати діяльність усіх суб’єктів освітнього процесу з метою створення та реалізації проєкту бажаного освітньо- го процесу, самопроєктувальної діяльності та самореалізації упродовж життя. Окреслено умови ефективності застосування методу проектів: наявність важ- ливої проблеми, яка вимагає самостійного пошуку інформації; практична значущість результатів проєктної діяльності; структурування проєктної діяльності; використання дослідницьких методів; активна самостійна діяльність здобувачів освіти; матеріальний результат проєктної діяльності. Запропоновано структуру проєктів з технологічної і мистецької освітньої галузі: підготовчий етап, конструкторський етап, технологічний етап, результативний етап, рефлексивний етап.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectвчитель початк вих класівuk_UA
dc.subjectмистецька та технологічна освітні галузіuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 3.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2023-77-87.pdf393,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.