Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарасюк, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T13:38:10Z-
dc.date.available2024-01-05T13:38:10Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3178-
dc.descriptionThe topic of the qualification work is "Education of oncological competence in children of older preschool age." This phenomenon was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the state of development of the investigated problem by domestic and foreign specialists is characterized; the dynamics of changes in environmental awareness and behavior during preschool childhood are revealed; pedagogic conditions for optimizing the process of educating children of 5-7 years of environmental competence are substantiated; Pedagogical conditions for optimization of the educational process in secondary education are defined. In order to solve the empirical tasks of the research, the program and methodology of the ascertaining experiment were developed; the criteria, indicators and structural components of environmental competence education in children of older preschool age are defined; the levels of its formation are characterized; methodical recommendations for teachers on effective education of environmental competence in children 5-7 years old have been developed. Key words: nature, ecology, ecological consciousness, ecological behavior, ecological competence, diagnostic procedure, optimization of the pedagogical process.uk_UA
dc.description.abstractТема кваліфікаційної роботи «Виховання екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку». Вказаний феномен досліджувався на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки досліджуваної проблеми вітчизняними та зарубіжними фахівцями; розкрито динаміку змін в екологічній свідомості та поведінці упродовж дошкільного дитинства; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання у дітей 5-7 років екологічної компетентності; визначено педагогічні умови оптимізації освітнього процесу у ЗДО. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти вихованості у дітей старшого дошкільного віку екологічної компетентності; схарактеризовано рівні її сформованості; розроблено методичні рекомендації педагогам щодо ефективного виховання у дітей5-7 років екологічної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectекологічна поведінкаuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectдіагностична процедура,uk_UA
dc.subjectоптимізація педагогічного процесуuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗДОuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парасюк_магістерська_2023.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.