Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345
Title: | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Шеляг, Зоя Миколаївна |
Keywords: | психологія пам’ять діти дошкільного віку словесна пам’ять смислова пам’ять образна пам’ять опосередкована пам’ять психологічні особливості розвиток дітей пізнавальна сфера |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню особливості розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні засади вивчення пам’яті людини психологічною наукою; сутність пам’яті як компонента психіки особистості; види, процеси та проблема розвитку пам’яті особистості; смислову пам’ять як найвищий рівень розвитку пам’яті людини. У другому розділі розглянуто особливості розвитку пам’яті сучасних дітей дошкільного віку. Пам’ять схарактеризовано як особливу психологічну систему, що розвивається і вдосконалюється завдяки накладанню нових зв’язків і утворень на вже існуючі. У третьому розділі досліджено розвиток пам’яті сучасних дітей 6-7 років. З’ясовано, що словесна пам’ять прямо пропорційна пам’яті на цифри та смисловій пам’яті старших дошкільників, одночасно, є обернено пропорційною образній і опосередкованій. Пам’ять на цифри тісно пов’язана з образною й опосередкованою та обернено пропорційна опосередкованій. Образна пам’ять прямо пов’язана з опосередкованою й обернена залежність із смисловою, проте опосередкована пам’ять характеризується протилежними взаємозв’язками з смисловою та словесною видами пам’яті у дітей 6–7 років. Одержані результати можуть бути використані у системі діяльності перагога та практичного психолога. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345 |
Appears in Collections: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шеляг З.М.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.