Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шеляг, Зоя Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-29T06:39:11Z | - |
dc.date.available | 2024-02-29T06:39:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню особливості розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні засади вивчення пам’яті людини психологічною наукою; сутність пам’яті як компонента психіки особистості; види, процеси та проблема розвитку пам’яті особистості; смислову пам’ять як найвищий рівень розвитку пам’яті людини. У другому розділі розглянуто особливості розвитку пам’яті сучасних дітей дошкільного віку. Пам’ять схарактеризовано як особливу психологічну систему, що розвивається і вдосконалюється завдяки накладанню нових зв’язків і утворень на вже існуючі. У третьому розділі досліджено розвиток пам’яті сучасних дітей 6-7 років. З’ясовано, що словесна пам’ять прямо пропорційна пам’яті на цифри та смисловій пам’яті старших дошкільників, одночасно, є обернено пропорційною образній і опосередкованій. Пам’ять на цифри тісно пов’язана з образною й опосередкованою та обернено пропорційна опосередкованій. Образна пам’ять прямо пов’язана з опосередкованою й обернена залежність із смисловою, проте опосередкована пам’ять характеризується протилежними взаємозв’язками з смисловою та словесною видами пам’яті у дітей 6–7 років. Одержані результати можуть бути використані у системі діяльності перагога та практичного психолога. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | пам’ять | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | словесна пам’ять | uk_UA |
dc.subject | смислова пам’ять | uk_UA |
dc.subject | образна пам’ять | uk_UA |
dc.subject | опосередкована пам’ять | uk_UA |
dc.subject | психологічні особливості розвиток дітей | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна сфера | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шеляг З.М.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.