Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3359
Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ |
Authors: | Руденко, Тетяна Миколаївна |
Keywords: | школа булінг шкільний булінг |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Булінг, який визначається як агресивна поведінка, спрямована проти конкретної особи або групи осіб з метою зневажання, контролю, і фізичного чи психологічного самоствердження, є поширеним явищем у різних суспільствах загалом, так і в українському зокрема. У сучасному контексті булінг залишається присутнім у сфері освіти, він поширений в навчальних закладах і призводить до негативних наслідків. Різноманітні жорстокі дії учнів можуть призвести до приниження гідності однієї особи і приносять задоволення іншій. На сьогодні шкільний булінг є однією з актуальних соціальних проблем, яка здобула широкий розголос в суспільстві. Це явище впливає на життя тисяч дітей та підлітків, несучи серйозні психологічні та соціальні наслідки. Психологічні аспекти шкільного булінгу стали об'єктом дослідження для вчених і практиків, оскільки вони відіграють ключову роль у розумінні та розв'язанні цього проблемного явища. У цьому контексті, дослідження психологічних особливостей шкільного булінгу стає надзвичайно важливим завданням. Воно спрямоване на розкриття внутрішніх механізмів, які лежать в основі цього виду агресії та допомагає розуміти, чому деякі діти стають агресорами. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3359 |
Appears in Collections: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Руденко Т.М.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.