Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХахуда, Алла Григорівна-
dc.date.accessioned2024-03-05T06:55:07Z-
dc.date.available2024-03-05T06:55:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3365-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає у тому, що незалежно від того, коли дитина пішла до школи, в 6 чи 7 років, вона в певний момент свого розвитку проходить через кризу. Дитина приходить до усвідомлення свого місця в світі суспільних стосунків. Вона відкриває для себе значення нової соціальної позиції – позиції школяра, пов’язаної з навчальною діяльністю, яка високо цінується дорослими.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectпсихологічна кризаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗИ 7 РОКІВuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хахуда А.Г.pdf863,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.