Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпіна, Валентина Лаврентіївна-
dc.date.accessioned2024-03-05T07:04:43Z-
dc.date.available2024-03-05T07:04:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368-
dc.description.abstractДослідження поняття булінг є актуальним для України. Поведінка неповнолітніх нині значно змінилася, почастішали прояви як фізичного, так і морального насильства над молодшими дітьми та однолітками. Це явище спостерігається в школах, технікумах, училищах, де створюються заклади соціалізації особистості, моралі та психології неповнолітніх. Часто родина і вчителі не звертають уваги на дитячі пустощі, така реакція дорослих призводить до сприйняття та дозволу дітей на нові протиправні дії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectшкільне середовищеuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпіна В. Л.pdf977,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.