Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3370
Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
Authors: | Безродна, Анна Володимирівна |
Keywords: | адаптація соціально-психологічна адаптація соціально-психологічна адаптація підлітків адаптація до умов ЗВО курсантів |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Магістерська робота «Психологічні особливості адаптації курсантів до навчального процесу» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні було проаналізовано проблему соціально-психологічної адаптації та з’ясовано її ознаки у сучасних підлітків. У другому розділі було проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації курсантів до нових умов навчання у ЗВО, розроблено та апробовано тренінг, спрямований на покращення адаптації здобувачів вищої освіти, розроблено рекомендації курсантам, курсовому офіцерові, психолога, дотримання яких сприятиме успішній адаптації. |
Description: | The master's thesis "Psychological features of cadets' adaptation to the educational process" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the problem of socio-psychological adaptation was analyzed and its features in modern adolescents were identified. The second section analyzes the results of an empirical study of cadets' adaptation to the new conditions of study in higher education institutions, develops and tests a training aimed at improving the adaptation of higher education students, and develops recommendations for cadets, course officers, and psychologists, which will contribute to successful adaptation. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3370 |
Appears in Collections: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Безродна А.В.pdf | 1,72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.