Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3376
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебідь, Юлія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T07:26:42Z | - |
dc.date.available | 2024-03-05T07:26:42Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3376 | - |
dc.description | The master's thesis is devoted to the study of the problem of psychological features of critical thinking in adolescence. The object of research is thinking as one of the processes of the cognitive sphere. The subject of the research is psychological features of critical thinking in adolescence. Purpose: to theoretically substantiate and empirically investigate the psychological features of critical thinking of teenagers. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of using the materials of the master's thesis for the psychological support of teenagers during developmental classes in order to increase the level of development of their critical thinking. The introduction defines the relevance of the topic, object, subject, research goal, hypothesis and research methods. The theoretical and practical significance, scientific novelty of the research are outlined. Information on the base of the experiment and a brief description of the results are provided. In the first chapter, an analysis of the fundamental psychological literature on the research problem was carried out, the essence of the main concepts and psychological features of critical thinking were characterized; the structural components of critical thinking are highlighted; critical thinking is defined as a means of successful self-realization of the individual. The second chapter presents the procedure and results of an experimental study of psychological features of critical thinking in adolescence. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерську роботу присвячено вивченню проблеми психологічних особливостей критичного мислення у підлітковому віці. Об’єкт дослідження – мислення як один із процесів пізнавальної сфери. Предмет дослідження – психологічні особливості критичного мислення у підлітковому віці. Мета – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості критичного мислення підлітків. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання матеріалів магістерської роботи для психологічного супроводу підлітків під час розвиткових занять з метою підвищення рівня розвитку їх критичного мислення. У вступі визначено актуальність теми, об’єкт, предмет, мету дослідження, гіпотезу та методи дослідження. Окреслено теоретичне та практичне значення, наукову новизну дослідження. Подано інформацію щодо бази проведення експерименту та короткий опис апробації результатів. У першому розділі здійснено аналіз фундаментальної психологічної літератури з проблеми дослідження, охарактеризовано сутність основних понять та психологічні особливості критичного мислення; виділено структурні складові критичного мислення; визначено критичне мислення засобом успішної самореалізації особистості. У другому розділі представлено процедуру та результати проведеного експериментального дослідження психологічних особливостей критичного мислення у підлітковому віці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лебідь Ю.Д.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.