Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3483
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Личак, Катерина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:10:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:10:55Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3483 | - |
dc.description | The master's thesis "Pedagogical conditions for the development of preschoolers' logical thinking techniques through experimental activities" was researched at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the problem of the development of logical thinking of senior preschoolers in the context of cognitive development is substantiated, in particular: the state of research on the issue of logical thinking techniques in scientific research is analyzed; the phenomenon of experimental activity of senior preschoolers and determining its potential for the development of children's logical thinking techniques is reviewed and analyzed; pedagogical conditions are identified and substantiated. To solve the empirical tasks of the study, the program and methodology of the ascertaining experiment were created, the components were clarified, criteria and indicators of the development of senior preschoolers' logical thinking techniques were developed and their levels were characterized, on the basis of which a system of work on optimizing the development of senior preschoolers' logical thinking in the conditions of preschool educational institutions was developed. Keywords: cognitive development, development of thinking, development of logical thinking, methods of logical thinking of children of 5-6 years old | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота «Педагогічні умови розвитку прийомів логічного мислення дошкільників засобами експериментальної діяльності» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема розвитку логічного мислення старших дошкільників у контексті питання пізнавального розвитку, зокрема: проаналізовано стан дослідження питання прийомів логічного мислення у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над феноменом експериментальної діяльності старших дошкільників і визначенні її потенціалу щодо розвитку прийомів логічного мислення дітей, виділені й обґрунтовані педагогічні умови. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники розвиненості прийомів логічного мислення старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були розроблено систему роботи з оптимізації розвитку логічного мислення старших дошкільників в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | розвиток мислення | uk_UA |
dc.subject | розвиток логічного мислення | uk_UA |
dc.subject | прийоми логічного мислення дітей 5–6 років | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку прийомів логічного мислення дошкільників засобами експериментальної діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Личак_магістерська_2023.pdf | 2,66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.