Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3485
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кожухівська, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:19:13Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:19:13Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3485 | - |
dc.description | The qualification work was performed at the theoretical and practical levels. At the theoretical level, the content and structure of the leading categories of the study are clarified, psychological and pedagogical research on the development of speech competence in preschool children is analysed, the subject-game environment is characterised as a means of developing speech competence in children of middle preschool age. At the empirical level, the criteria and indicators are defined, the levels of formation of speech competence in children of middle preschool age are studied, the influence of teachers on the formation of this quality in children is investigated. On the basis of the obtained results, the pedagogical conditions are highlighted and a system of work on the development of speech competence in children of middle preschool age by means of the subject-game environment is developed. Keywords: "educational space", "educational environment", "subject-game environment", "competence", "speech competence", "speech development". | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій дослідження, проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми розвитку мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку, охарактеризовано предметно-ігрове середовище як засіб розвитку мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку. На емпіричному рівні визначено критерії та показники, вивчено рівні сформованості мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку, досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. На основі отриманих результатів виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо розвитку мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку засобом предметно-ігрового середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | предметно-ігрове середовище | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.title | Розвиток мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку засобом оптимізації предметно-ігрового середовища | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кожухівська_магістерська_2023.pdf | 1,39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.