Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Миколенко, Наталія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:35:32Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:35:32Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3490 | - |
dc.description | The master's thesis "Peculiarities of overcoming indiscipline in senior preschoolers by means of game activity" was researched at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the problem of senior preschoolers' indiscipline in the context of children's negativism is substantiated, in particular: the state of research on the issue of discipline/indiscipline in scientific research is analyzed; a review and relevant analytical work on the issue of senior preschoolers' play activities and determining its potential for overcoming children's indiscipline is carried out, pedagogical conditions are identified and substantiated. To solve the empirical tasks of the study, the program and methodology of the ascertaining experiment were created, the components were clarified, criteria and indicators of senior preschoolers' indiscipline were developed and its levels were characterized, on the basis of which a system of work to overcome the indiscipline of senior preschoolers in the conditions of preschool educational institutions was developed. Key words: deviant behavior, children's negativities, indiscipline of senior preschoolers, discipline, game activity. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота «Особливості подолання недисциплінованості у старших дошкільників засобами ігрової діяльності» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема недисциплінованості старших дошкільників у контексті питання дитячих негативізмів, зокрема: проаналізовано стан дослідження питання дисциплінованості/недисциплінованості у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над питаннямігрової діяльності старших дошкільників і визначенні її потенціалу щодо подолання недисциплінованості дітей,виділені й обґрунтовані педагогічні умови. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники недисциплінованості старших дошкільників та схарактеризовані її рівні, на основі яких були розроблено систему роботи щодо подолання недисциплінованості старших дошкільників в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | дитячі негативізми | uk_UA |
dc.subject | недисциплінованість старших дошкільників | uk_UA |
dc.subject | дисциплінованість | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.title | Особливості подолання недисциплінованості у старших дошкільників засобами ігрової діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Миколенко_магістерська_2023.pdf | 912,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.